logo
zawartość koszyka (pusty)

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

 

  • Ile trwa i ile kosztuje dostawa?

    Czas i koszt dostawy podane są tutaj.

  • Jak mam założyć konto w sklepie internetowym?

    Aby założyć konto w sklepie internetowym należy wybrać 'Zarejestruj się' w prawym górnym rogu strony, podać e-mail, imię i nazwisko, login, nr telefonu, a następnie przejść przez kolejne kroki formularza.

  • Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła do mojego konta?

    Podczas logowania kliknij 'Przypomnij hasło'.

  • Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?

    Aby skontaktować się z obsługą klienta skorzystaj z formularza kontaktowego.

  • Czy mogę zarezerwować produkt bez kupowania go?

    Produkty, które dodajesz do koszyka lub do schowka nie są rezerwowane.

  • Czy mogę zmodyfikować lub anulować moje zamówienie?

    Niestety nie ma takiej możliwości, dlatego prosimy o rozważne i przemyślane zakupy.


  • Co mam zrobić, jeżeli otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?

    Skontaktuj się z Obsługą Klienta. Możesz to zrobić za pośrednictwem formularza kontaktowego.


  • Czy mam prawo do odstąpienie od umowy? 

    Jesteśmy sklepem sprzedającym tylko dla firm, stąd nie stosujemy standardowych procedur zwrotu towaru typowych dla sklepów konsumenckich. Istnieje jednak możliwość zwrotu towaru po uzgodnieniu z obsługą sklepu. Bez problemu przyjmujemy zwroty lub wymianę produktów standardowych, w innych przypadkach wymiana może być niemożliwa. Proszę o rozważny wybór produktów


Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.
zamknij